5.5.05

Getonboard

Αν μπορούσα θα ήθελα πάρα πολύ να ήμουν κι εγώ μέσα στο Λεωφορείο.

Μιλάω για το Λεωφορείο της ανθρωπιστικής οργάνωσης ActionAid που ξεκίνησε πριν ενάμιση μήνα από τη Νότιο Αφρική με στόχο να διασχίσει την Αφρική και μέρος της Ευρώπης για να φτάσει σε δύο μήνες στην Σκωτία και να παραδώσει τα στοιχεία που συγκέντρωσε από τις χώρες που έκανε στάσεις, στη διάσκεψη του G8.
Τα στοιχεία αφορούν στα μεγάλα προβλήματα που τους δημιουργούν οι εμπορικές, οκονομικές και κοινωνικές πολιτικές των πλουσιότερων χωρών του πλανήτη.

Μια μεγάλη γιορτή και μια τεράστια ακτιβιστική προσπάθεια έχουν στηθεί γύρω από το ταξίδι του λεωφορείου.

Έχει ήδη διασχίσει την Μοζαμβίκη, την Τανζανία και την Κένυα και σε κάθε σταθμό λανσάρονται μεγάλα ανθρωπιστικά προγράμματα εκπαίδευσης και βοήθειας (για όσους δεν ξέρουν, η ActionAid είναι ανθρωπιστική οργάνωση που δεν προωθεί την "φιλανθρωπία" με την έννοια των δωρεών, αλλά την εκπαίδευση και τη βοήθεια ώστε οι άνθρωποι στις φτωχότερες περιοχές, των φτωχότερων χωρών του κόσμου να καταφέρουν να σταθούν μόνοι τους στα πόδια τους χωρίς να έχουν ανάγκη την οποιαδήποτε ActionAid).

Πρόεδροι κρατών, εκπρόσωποι του ΟΗΕ και άλλων οργανισμών, ενώνονται σε κάθε σταθμό με τους χιλιάδες πολίτες που συμμετέχουν στο λανσάρισμα των προγραμμάτων, όπως αυτό της εκπαίδευσης για την καταπολέμηση του AIDS στην Κένυα και "εκπαιδεύονται" από τους εκπροσώπους τους στα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν, από τις πολιτικές των χωρών του δυτικού κόσμου και όχι μόνο.

Δεν ξέρω αν η προσπάθειά τους θα έχει καμία σημασία για το G8 - όπως και τα στοιχεία που θα παραδώσουν. Ξέρω όμως ότι θα παρακολουθώ την πορεία του λεωφορείου και ότι δεν υπάρχει στιγμή που να μην έυχομαι να ήμουν μέσα...


ΥΓ. Η Kate που είναι μέσα στο λεωφορείο γράφει τις εμπειρίες στο blog της...

10 Comments:

At 12:48 μ.μ., Blogger spyros said...

Έχει τύχει να δουλέψω με τους ανθρώπους της ελληνικής Action Aid για μια διαφημιστική τους καμπάνια πριν μερικά χρόνια. Όλοι τους είναι...pure quality. Πραγματικά αφοσιωμένοι σε αυτό που κάνουν και, κυρίως, χωρίς να απαιτούν ανταλλάγματα. Μπράβο στην Action Aid!

 
At 5:35 μ.μ., Blogger street spirit said...

πολύ θα 'θελα να ήμουν και γω σ'αυτό το λεωφορείο, πριν από πολλά χρόνια παραλίγο να βρεθώ... δυστυχώς διάφορων συγκυριών δεν τα κατάφερα... Αξίζει κάθε βοήθειά μας!!!

 
At 8:31 μ.μ., Blogger koita_me said...

Prosethese kai esy to onoma sou -> http://www.live8live.com/

 
At 7:23 μ.μ., Blogger dali said...

Γειά σου Mandy, μόλις δημιούργησα το blog μου και θα ήθελα να μου πεις πως θα βάλω στη σελίδα έναν web counter. Απαντησέ μου ή στο blogσου ή στο wisdowblog.blogspot.

 
At 6:13 μ.μ., Blogger Ektwras said...

Everybody can join them. WE dont have to be in the bus. We can help them from our country our city our home....
Let's do it guys!

 
At 3:11 π.μ., Blogger Bloggsman said...

Γλυκία μου και μόνο
που γράφεις αυτό το post
η προσφορά σου είναι ίδια
με το να είσουν μέσα στο λεωφορίο.

 
At 9:30 μ.μ., Blogger joemartin61426504 said...

hey, I just got a free $500.00 Gift Card. you can redeem yours at Abercrombie & Fitch All you have to do to get yours is Click Here to get a $500 free gift card for your backtoschool wardrobe

 
At 12:59 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Με λένε Ευγενία Κουπετόρη του Νεκτάριου.Είμαι 25 ετών.Μένω στην οδό Σαλαμινομάχων 20-22,στην Σαλαμίνα.Όποιος θέλει να γαμήσει πολύ και φθηνά , ας στείλει mail ή ας περάσει από το σπίτι μου.Κάνω και πρωκτικό και πίπες. ekoupetori@yahoo.com

 
At 12:02 π.μ., Blogger Michalis said...

Πολύ καλή δουλεία !!! Συγχαρητήρια !!! Αν θες να δεις αστεία βίντεο μπορείς να επισκέπτης ://funniestvideoclips.blogspot.com/ όπου εκεί μπορείς να βρεις συλλογές από επιλεγμένα αστεία βίντεο. Απόλαυσε…

 
At 5:40 π.μ., Anonymous ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΓΣΕΕ μου «ΥΠΕΞΑΙΡΕΙ»ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ 17 ΧΡΟΝΩΝ said...

ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΓΣΕΕ μου «ΥΠΕΞΑΙΡΕΙ»ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ 17 ΧΡΟΝΩΝ
ΑΠΟΚΑΛΥΨΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΑΣ Η ΓΝΩΣΤΟ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΤΟΝ ΓΙΑ ΤΟ BLOG TOY AΠΟΛΥΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΓΣΕΕ http://apasxolisi.wordpress.com Με τον πιο ωμό , κανιβαλικό παράνομο καταχρηστικό ΤΡΟΠΟ καταστρατηγώντας τον ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΓΣΕΕ –ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΜΕ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑ - ΜΕ ΑΠΕΛΥΣΑΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΤΟΥ 2004 ΝΥΧΤΑ , ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΑ , ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΑ ΚΑΝΙΒΑΛΙΚΑ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΜΟΥ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΓΣΕΕ -ΝΑ «ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΟΥΝ» ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 17 ΧΡΟΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ) ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ! ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΨΕΥΤΟ ΑΝΤΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΨΕΥΤΟΜΑΡΤΥΡΕΣ ΜΟΥ ΖΗΤΟΥΣΑΝ 100.000 ΕΥΡΩ -ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΟΣΕΦΥΓΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ -ΚΑΙ ΜΕ ΝΟΜΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΙΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΜΕ ΚΑΙ ΨΕΥΤΙΚΑ ΔΗΘΕΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ …. -ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΟΤΙ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΥΤΑ … ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ..ΠΕΤΥΧΑΝ ΠΡΩΤΟΔΙΚΑ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ… ΒΑΛΟΝΤΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ … -ΑΛΛΑ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ…συνεχίζω των αγώνα δικαστικά – ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ ΜΕ προσφυγή στο εφετείο … ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΟ «ΓΕΝΙΤΣΑΡΙΣΜΟ» --- ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ …ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΜΕ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΥΣ --- Η ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΕΛΥΣΑΝ---- ΕΛΕΩ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ … ΚΑΝΟΝΩΝ …ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ! ΒΕΒΑΙΑ Η ΨΕΥΤΟ ΑΝΤΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΓΙΑ ΤΑ 100.000 ΕΥΡΩ … ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ ΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ !

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home