25.2.05

Help!

Δεν είμαι προληπτική. Ή μάλλον δεν ήμουν. Τώρα το μυαλό μου πάει να με διαλύσει.

Όταν ξύπνησα το πρωί πριν κάνω την εγχείριση που τελικά δεν πήγε καλά και με ταλαιπώρησε πολύ, θυμόμουν έντονα το όνειρο που είδα το βράδυ: κοιτούσα τα δόντια μου στον καθρέφτη και ήταν σαπισμένα. Μου ήρθε στο μυαλό μια φίλη που έλεγε ότι όταν δεις στον ύπνο σου όνειρο με δόντια που είναι χαλασμένα ή πέφτουν, σε περιμένει μεγάλη στενοχώρια. Το σκέφτηκα για μια στιγμή εκείνο το πρωί και μετά το ξέχασα. Το ξαναθυμήθηκα όταν βρέθηκα στο κρεβάτι του πόνου.

Από εκείνη την ώρα με έχει πιάσει μια εμμονή με τα όνειρα.

Εντάξει, τα όνειρα δεν αφορούν τις προλήψεις γενικότερα, αλλά εμένα έχουν αρχίσει να μου μπαίνουν έτσι στο μυαλό. Εντωμεταξύ, εγώ είμαι της σχολής της ψυχολογίας, της επιστήμης και της πρακτικής – κοινής λογικής. Σίγουρα κάποια όνειρα βγάζουν στην επιφάνεια πράγματα που διαισθάνεται το υποσυνείδητό μας, όμως όνειρα που σε καθημερινή βάση σου προλέγουν το μέλλον, ποτέ δεν πίστεψα ότι υπάρχουν.

Και τώρα; Τώρα έχω βρει 2-3 Ονειροκρίτες στο internet και τους τσεκάρω κάθε μέρα. Εχθές είδα στον ύπνο μου ότι φορούσα διαμάντια και μου έλεγαν ότι το όνειρο που είδα ήταν καλό. Τρομερά κέφια όλη την ημέρα! Σήμερα; Σήμερα είδα στον ύπνο μου ότι ήμουν έγκυος και μου λένε ότι αυτό προλέγει αποτυχημένη οικογενειακή ζωή μελλοντικά. Προβληματισμός.

Μα είμαι με τα καλά μου;

Θα τρελαθώ έτσι!

Θα γράφουν αυτοί βλακείες και θα επηρεάζομαι εγώ.
Αποφάσισα να μην ξανασκεφτώ κανένα όνειρο και να μην ανοίξω κανέναν Ονειροκρίτη.
Μάλλον όσο πιο δυνατή νιώθω στην υγεία μου, μέρα με την μέρα, τόσο περισσότερο θα μου φεύγουν αυτές οι ιδέες.

Ετσι δεν είναι;

8 Comments:

At 7:04 μ.μ., Blogger xpan said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 7:07 μ.μ., Blogger xpan said...

Mandy, προσωπικά είμαι αθεράπευτα ορθολογιστής (όπως ίσως θα έχεις καταλάβει). Δεν πιστεύω σε τίποτα που δεν επιδέχεται λογικής εξήγησης. Σχετικά με τα όνειρα όμως τα πράγματα είναι λίγο περίεργα. Σε γενικές γραμμές δεν τα πιστεύω και τα θεωρώ και βαρετά τις περισσότερες φορές (άλλα αυτό είναι άλλο θέμα). Παρόλα αυτά όμως πιστεύω ακράδαντα πως είμαστε ακόμη ζώα (κυριολεκτικά) και ως ζώα διαθέτουμε ότι απέμεινε απο αυτό που (ακόμη και η ίδια η επιστήμη άτυπα παραδέχεται)ονομάζουμε 6η αίσθηση. Δηλαδή την δυνατότητα να διαισθανόμαστε το άμεσο μέλλον (άλλοι λίγο, άλλοι περισσότερο - εγώ καθόλου).

Θεωρώ λοιπόν πως μερικοί άνθρωποι έχουν την δυνατότητα να προ-αισθάνονται το (άμεσο) μέλλον. Αυτή η ικανότητα κάνει την εμφάνισή της με διάφορους τρόπους. Ένας απο αυτούς είναι και τα όνειρα. Είναι όμως κάτι που συμβαίνει γύρω μας όλο και λιγότερο καθώς όσο περνάνε τα χρόνια η ανθρώπινη λογική επιβάλλεται στα ένστικτα και τις προεκτάσεις αυτών.

Επίσης έχω παρατηρήσει πως με το μέλλον έχουν καλύτερη σχέση οι γυναίκες (δεν είναι τυχαίο που μιλάμε για το "γυναικείο ένστικτο").

Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα με τις απόψεις μου περισσότερο... :)

 
At 12:22 π.μ., Blogger bizwriter said...

Υποθέτω ότι σου έχει τύχει πολλές φορές να σκέφτεσαι ένα συγκεκριμένο άτομο και λίγα λεπτά αργότερα να χτυπάει το τηλέφωνο και να είναι αυτός που σκεφτόσουν, σωστά; "Έλα ρε χ, μόλις τώρα εσένα σκεφτόμουν! Και, τσουπ, πήρες τηλέφωνο!"...

Απλώς δεν θυμάσαι εκείνες τις φορές που σκεφτόσουν το συγκεκριμένο άτομο, αλλά αυτό δεν σου τηλεφώνησε τελικώς.

Κάτι αντίστοιχο ισχύει και με τα όνειρα.

 
At 10:05 μ.μ., Blogger wisdom said...

Θα συμφωνήσω και με τον xpan και με το saki.
Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα όνειρά μου τα "σκηνοθετεί" το μυαλό μου, δηλ. κάποια πράγματα που σκέφτομαι έντονα κατά τη διάρκεια της μέρας ή κι άλλα που τα προσπερνάω μένουν σε κάποια γωνιά του μυαλού μου (στο υποσυνείδητου)κι έπειτα παίρνουν σάρκα και οστά όταν κοιμάμαι.
Δεν είναι πολλές οι φορές που μου έχουν "μαρτυρήσει" τα όνειρα τι πρόκειται να γίνει.Αλλά δεν το αμφισβητώ..Σε άλλους τώρα "βγαίνουν" πολύ συχνά τα όνειρα, σε άλλους όχι.

Πιστεύω πως όταν είναι να θέλουν να σου πουν κάτι τα όνειρα, αναφέρονται για το (πολύ)κοντινό μέλλον κι όχι για μετά από πόσα χρόνια.. Ναι, δε νομίζω κι εγώ ότι το καθημερινό τσεκάρισμα των ονειροκριτών θα είναι αποτελεσματικό.Μην το πολυσκέφτεσαι..η διαίσθησή σου θα σου επισημάνει αυτά τα όνειρα που χρήζουν ερμηνείας!:)

 
At 11:24 μ.μ., Blogger street spirit said...

mandy τα όνειρα είναι μια μεγάλη ιστορία, που ασχολούνται οι άνθρωποι αιώνες τώρα. Το ποστ σου ήταν μια καλή έμπνευση για το ποστ που έγραψα για τα όνειρα, αν θες διάβασέ το ίσως να σε βοηθήσει... ;) thanks

 
At 12:00 π.μ., Blogger nina said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 4:01 π.μ., Blogger Johny said...

Επειδή και εγώ είχα παρόμιες εμπειρίες με αυτές που αναφέρατε. Διαπίστωσα ότι μετα από εντονη εργασιοθεραπεία και προσκόληση στην καθημερινότητα αρχισα να μην βλέπω (ή να μην θυμάμαι) ονειρα.

Αυτή την περίοδο που έχω μειώσει τους ρυθμούς της εργασίας και έχω βρει μπόλικο χρόνο για εμένα, διαπίστωσα κατάπληκτος ότι όλος αυτός ο κόσμος των ονείρων και των απίθανων συμπτώσεων επανήλθε χωρίς να το προσπαθήσω ιδιαίτερα.

Και αναρωτιέμαι μήπως αυτός ο κόσμος των ονείρων και των παράξενων αισθήσεων υπάρχει πάντα , αλλα εμείς με τον τρόπο μας του κλείνουμε την πορτα....

 
At 12:46 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπητή Mandy,

μην πιστεύεις ότι γράφουν οι απανταχού ονειρολόγοι, μελλοντολόγοι, και οι αστροταροκαφεδολόγοι. Αυτό που έχει σημασία είναι τι πιστεύεις εσύ.. Και αξίζει να πιστεύεις ότι όλα είναι για καλό, κάθε μήνυμα που λαμβάνουμε στον ξύπνιο και στον ύπνο μας. Συνήθως το όνειρο είναι μια ψυχολογική προετοιμασία ή μια προειδοποίηση σχετικά με πράγματα που μας συμβαίνουν στο παρόν. Ζήσε απλά και χαρούμενα, ουσιαστικά και κάνε ονειρική την πραγματικότητα, έτσι όπως εσύ θέλεις...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home